Rusza akcja „Puszka dla maluszka”!
Każdy maluszek jest inny, więc zasługuje na swoje własne opakowanie mleka modyfikowanego! Teraz wystarczy kupić 2 puszki NAN 2, 3 lub 4 o pojemności 800 g, by otrzymać personalizowaną etykietę ze zdjęciem swojego dziecka. Dodatkowo, codziennie do wygrania w konkursie są bony o wartości 250 zł do wykorzystania w sieci sklepów SMYK. Akcja trwa do 3 października*.
2021-08-10, 15:43

NAN 2 robi wszystko, by jak najbardziej ułatwić rodzicom przygotowywanie mleka modyfikowanego – etykieta produktu jest przejrzysta, a instrukcja krok po kroku przeprowadza przez kolejne czynności. Okazuje się jednak, że przygotowanie mlecznego posiłku dla pociechy może być jeszcze przyjemniejsze! Właśnie rusza akcja „Puszka dla maluszka”, dzięki której rodzice mogą stworzyć personalizowaną etykietę magnetyczną na swoją puszkę mleka modyfikowanego. Na etykiecie znajdzie się zdjęcie dziecka oraz wybrana grafika. Tak udekorowane opakowanie będzie cieszyć oko i stanowić wspaniałą pamiątkę, kiedy Ci najmłodsi już nieco podrosną.

Aby otrzymać magnetyczną etykietę na puszkę wystarczy:

  • Kupić 2 dowolne puszki mleka modyfikowanego NAN 2, 3 lub 4 o pojemności 800g
    i zachować dowód zakupu;
  • Zarejestrować paragon, na którym widoczne będą obydwa produkty, na stronie pl, wypełniając wszystkie wymagane pola;
  • Czekać na etykietę magnetyczną ze zdjęciem swojego dziecka!

NAN 2 przygotowało dla rodziców i ich pociech aż 7 tysięcy personalizowanych etykiet – to nagroda gwarantowana, którą otrzyma każdy rodzic*. Poza tym codziennie będzie można otrzymać bon o wartości 250zł do wykorzystania w sieci sklepów SMYK. Trafi on każdego dnia do osoby, która udzieli najciekawszej odpowiedzi na dodatkowe pytanie konkursowe – „Co robisz, aby zapewnić maluszkowi zdrowy start w przyszłość?”. Co ważne, każdy kolejny zakup 2 puszek NAN 2, 3 lub 4 o pojemności 800 g umożliwia ponowne wzięcie udziału w akcji, więc rodzice mogą mieć w domu kilka etykiet magnetycznych – każdą z innym zdjęciem swojego maluszka.

*Akcja potrwa do 3 października lub do wyczerpania przygotowanej puli etykiet.

Ważna informacja. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. W pełni popieramy zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące wyłącznego karmienia piersią przez pierwsze sześć miesięcy życia dziecka. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie zawsze rodzice mogą karmić swoje dziecko mlekiem mamy. Zachęcamy do skonsultowania sposobu żywienia dziecka ze specjalistą ochrony zdrowia. Jeśli zdecydowaliście, że Wasze dziecko nie będzie karmione piersią, powinniście pamiętać, że ta decyzja jest trudna do odwrócenia - rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Stosowanie mleka modyfikowanego niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które należy wziąć pod uwagę. Jeśli zdecydowaliście, że maluszek będzie karmiony piersią, przypominamy, że prawidłowe zbilansowanie jadłospisu mamy jest bardzo istotne. Jej zdrowa dieta w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną. Aby uniknąć ryzyka dla zdrowia dziecka ważne jest, by mleko modyfikowane i żywność uzupełniającą przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu.

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

KONTAKT / AUTOR
Ewelina Poźniak
Specjalista ds. Żywienia i Komunikacji
Nestlé Nutrition
+48 660 630 290
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.