Ruszyła kampania Gerber Organic - Pan Organic w roli głównej
W grudniu na rynku pojawiło się 11 ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci marki Gerber. Właśnie ruszyła zaskakująca kampania promująca nową linię. Zaskakująca, bo jej bohaterem nie jest ani rodzic, ani dziecko.
2018-02-07, 12:04

Zaskakująca kampania produktów Gerber Organic

Właśnie ruszyła kampania promująca nowe produkty Gerber. Jej głównym bohaterem, inaczej niż w  przypadku większości produktów dla niemowląt i  małych dzieci, wcale nie jest maluch ani jego rodzice, a  Pan Organic – rolnik uprawiający ziemię zgodnie z  zasadami rolnictwa ekologicznego, a właściwie  uzyskane dzięki jego wysiłkom ekologiczne warzywa i  owoce.

Animacja w  schematyczny sposób pokazuje, jak powstają produkty ekologiczne, dzięki czemu widz ma możliwość towarzyszenia im w  drodze od pola do stołu. Najpierw obserwuje surowce, które, dzięki ograniczeniu do minimum czynności ingerujących w  ich wzrost, mogły rozwijać się we własnym tempie. Później przychodzi czas na procesy przetwarzania, które mają na celu maksymalne ograniczenie strat cennych składników, naturalnie zawartych w  warzywach i  owocach, i,  wreszcie, na gotowy produkt, wyróżniający się certyfikatem ekologicznym i  symbolem zielonego listka obecnym na opakowaniu.

Nietypowy jest nie tylko bohater, ale także forma nagrania – zabawną rymowankę oparto na popularnym utworze, który każdy chyba zna z  dzieciństwa - Old McDonald had a farm (Stary Donald farmę miał). Dzięki temu piosenka niezwykle łatwo wpada w  ucho dużych i  małych i  trudno przestać ją nucić.

 

Strona edukacyjna Gerber Organic

Kilkunastosekundowa animacja ma zainteresować widzów zagadnieniem rolnictwa ekologicznego, nie jest w stanie jednak dostarczyć im konkretnej wiedzy na jego temat. Znaleźć ją można na stronie poświęconej linii Gerber Organic. Zawiera ona odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z produkcją ekologiczną – m.in. tłumaczy czym produkty ekologiczne różnią się od tych pochodzących z  tradycyjnych upraw, jakie zasady obowiązują podczas ekologicznej uprawy roślin i  ich przetwarzania oraz jak rozpoznać prawdziwie ekologiczny produkt. Wkrótce strona będzie poszerzana o  kolejne funkcjonalności.

Jeszcze bardziej szczegółowe informacje, przydatne dla osób szczególnie zainteresowanych tematem rolnictwa ekologicznego znaleźć można na stronie firmy.

 

Ekologiczne dania dla niemowląt i  małych dzieci Gerber Organic

Polacy na zakupach coraz chętniej wypełniają koszyk produktami ekologicznymi, wśród których prym zdecydowanie wiedzie żywność. Doceniają jej niski stopień przetworzenia i  wysokie walory zdrowotne oraz fakt, że przy jej produkcji dużą wagę przykłada się do ochrony środowiska. Z  roku na rok częściej wracają więc do domu z  ekologiczną marchewką, jabłkiem, jajami czy mięsem. A  ponieważ każdy rodzic chce zapewnić swojemu dziecku to, co najlepsze, coraz bardziej poszukiwana jest także żywność dla niemowląt i  małych dzieci stworzona na bazie ekologicznych składników. Odpowiadając na tę potrzebę w  ostatnim czasie 11  takich właśnie produktów wprowadziła do swojej oferty marka Gerber. Na nową linię Gerber Organic składają się:

  • 4  kompozycje warzywne, zawierające rzadko dotychczas obecne w  daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat);
  • 4  kompozycje owocowe, z których każda  składa się z  2  lub 3  dobrze znanych owoców;
  • 3  jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach.

Szczegółowych informacji udziela

Ewelina Bancerz-Poźniak

Specjalista ds. Rozwoju Komunikacji Marek

Nestlé Nutrition

tel. +48 660 630 290

e-mail: Ewelina.Bancerz-Pozniak@pl.nestle.com

 

Ważne informacje dla matek:

Karmienie piersią jest najlepszym sposobem żywienia niemowlęcia, gdyż mleko matki zapewnia idealnie zbilansowaną dietę, chroni przed chorobami oraz dostarcza wielu innych korzyści, zarówno dla dziecka, jak i  mamy. Przed podjęciem decyzji dotyczącej karmienia malucha porozmawiaj z  lekarzem lub położną. Wskazówki specjalistów pomogą Ci odpowiednio przygotować się do karmienia piersią oraz utrzymać laktację. Jeśli zdecydujesz się karmić piersią, zadbaj, by Twoja dieta była zdrowa i  prawidłowo zbilansowana. Mleko modyfikowane zostało stworzone by zastąpić mleko matki w  sytuacji, kiedy zdecyduje ona o  zaprzestaniu karmienia piersią, bądź z  jakichś przyczyn karmienie piersią nie jest możliwe. Pamiętaj, że decyzja o  zaprzestaniu karmienia piersią lub wprowadzeniu częściowego dokarmiania butelką ograniczy ilość wytwarzanego pokarmu. Jeśli z  jakichkolwiek powodów zdecydujesz o  zaprzestaniu karmienia piersią, pamiętaj, że taką decyzję trudno odwrócić. Zanim zaczniesz używać mleko modyfikowane, pomyśl o  konsekwencjach socjalnych i  finansowych. Przez wzgląd na zdrowie swojego dziecka, zawsze przestrzegaj zamieszczonych na etykiecie wskazówek producenta dotyczących przygotowania, podawania i  przechowywania mleka modyfikowanego.

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i  małych dzieci. W  portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, soki i  nektary, dania w  słoiczkach, deserki i  herbatniczki dostępne od wielu lat pod markami NAN OPTIPRO® 2, Gerber, Nestlé i  Bobo Frut. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w  trosce o  żywienie i  zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w  zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i  wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

KONTAKT / AUTOR
Ewelina Poźniak
Specjalista ds. Żywienia i Komunikacji
Nestlé Nutrition
+48 660 630 290
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.